Hoi, mijn man is niet onderdanig maar snapt wel dat ik dominante gevoelens heb die ik moet kunnen uiten. Daarom mag ik van hem een vaste sub zoeken die ik regelmatig thuis mag uitnodigen wanneer hij werken of sporten is.
Natuurlijk weet ik wel dat ik er best goed uitzie, heb dat ook van meerdere kanten gehoord, en merk dat ook aan bepaalde reacties. Toch is het na mijn scheiding allemaal even wat moeilijker, en vind ik het gewoon lastig om weer in te stappen. Het heeft me namelijk allemaal zoveel verdriet gedaan, kan het gewoon niet helpen. Ik hoop dat die ene man er toch nog is voor mij die het prima vind om het allemaal wat rustiger aan te doen?
Hallo allemaal, Ik zie veel mooie jonge vrouwen hier op de site, maar er zullen toch ook wel oudere mannen zijn die een nieuw geluk in hun leven zoeken, op mijn leeftijd? Mocht u zo n man zijn, hoor ik u graag
Het word tijd dat ik voor mezelf ook zeg waar ik zin in heb. Ik hou van seks maar hou er nog veel meer van om toch ook wat pijn te lijden.Een man mag hem helemaal laten gaan op mij, ik zal wel lijden.