Ik ben een lieve dame, altijd erg carriere gericht geweest en te weinig tijd gehad om te investeren in de liefde. Mijn leven is aardig compleet, maar mis nog een warme lieve gezellige kerel.
Ik vind dat schoonheid zit in dat wat je uitstraalt, en ik denk dat het met mijn uitstraling best wel goed zit. Ik ben nu al heel wat jaartjes alleen en dat heb ik eigenlijk wel een beetje gezien. Wat is er mis met de goede dingen delen in je leven? Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik dat kan delen. Wat die goede dingen kan zijn, kun je maar 1 manier achter komen, ben benieuwd of je durft?
Hoi allemaal! Laat ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Shirley, ik woon samen met mijn twee lieve katten Gizmo en Minoes. Ik heb een leuke baan in de ouderenzorg en heb veel vrienden, familie en kennissen om mij heen. Maar wat ik mis is een leuke man die er is als ik thuis kom. Denk jij dat jij bent wat ik zoek? Spreek me dan aan!
Weduwe, na een jarenlang, liefdevol huwelijk met een charmante, lieve ondernemer. Ik ben goed bedeeld achter gebleven, maar al dat geld maakt mij niet gelukkiger. Ik mis vooral een fijne, warme man in mijn bed, die me de aandacht geeft en het genot schenkt dat ik zo vreselijk mis!
Deze rijpe dame die nog volop in het leven staat is toch ook wel weer in staat het op een spannendere manier aan te pakken! Alleen aan hele stoute sex denken en het niet krijgen maakt het leven ook niet veel spannender. Vind dat ik nu mijn stoute schoenen aan moet trekken in de hoop ik een spannende man tref, want als ik het nu niet doe dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van! Zou toch wel een spannende maar gemiste kans zijn dan he?