Ik ben een lieve dame, altijd erg carriere gericht geweest en te weinig tijd gehad om te investeren in de liefde. Mijn leven is aardig compleet, maar mis nog een warme lieve gezellige kerel.
Weduwe, na een jarenlang, liefdevol huwelijk met een charmante, lieve ondernemer. Ik ben goed bedeeld achter gebleven, maar al dat geld maakt mij niet gelukkiger. Ik mis vooral een fijne, warme man in mijn bed, die me de aandacht geeft en het genot schenkt dat ik zo vreselijk mis!
Klein maar fijn, en zo zie ik het echt! ben er vroeger wel mee gepest hoor, ik ben klein en ze gaven me altijd het gevoel dat ik niks voorstelde en niks kon, gelukkig ben ik daar niet in blijven hangen en kan ik alles, en deze kleine opdonder kan een man echt een groot plezier doen! Ik ben single, woon alleen heb geen kinderen dus wie niet waagt......
Het heeft lang geduurd voor ik het ook durfde te bekennen dat ik wel eens graag hardere seks heb of sm. Mijn (overleden) man hield er niet van dus waag ik mijn kans hier.
Nu moet het er toch van komen dat ik mezelf eens gewillig opstel en dat is alles met me laat doen waar ik zin in heb! Ik moet echt weer eens flink aangepakt worden om op mijn manier weer van het leven te kunnen genieten, want altijd maar denken het komt wel zet ook geen zoden aan de dijk, ik wil sex ik wil die spannende man en ik wil genieten zoals ik lang niet meer gedaan heb! En zo hoort het leven toch te zijn, want een beetje uitdaging kan geen kwaad he?