Ik ben een lieve dame, altijd erg carriere gericht geweest en te weinig tijd gehad om te investeren in de liefde. Mijn leven is aardig compleet, maar mis nog een warme lieve gezellige kerel.
Wie wil deze lekkere dame nou niet verwennen, haha. Nou even zonder flauwekul, maar ik bel wen een lekkere dame die de nodige geile en sexuele aandacht wel nodig heeft. Zeker nu ik een hele tijd niets heb ontvangen, na het overlijden, van mijn man. De sexdrang is wel erg sterk geworden, en ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Dus wie weet dat ik hier een antwoord zal vinden..
Klein maar fijn, en zo zie ik het echt! ben er vroeger wel mee gepest hoor, ik ben klein en ze gaven me altijd het gevoel dat ik niks voorstelde en niks kon, gelukkig ben ik daar niet in blijven hangen en kan ik alles, en deze kleine opdonder kan een man echt een groot plezier doen! Ik ben single, woon alleen heb geen kinderen dus wie niet waagt......
Een kantje om zonder handschoenen aan te pakken ben ik zeker niet want ik sta heel sterk als vrouw zijnde.Ik hou ook helemaal niet van die melige mannen die heel veel praatjes hebben maar verder niets doen.Ik denk dat de man die mij zoekt nu al voldoende weet.
Over zwaantjes zegt men altijd dat ze blijven hangen aan hun eerste liefde, dat is bij mij zeker niet het geval. Ik heb al een hele geschiedenis achter de rug, en dat geschiedenisboek mag van mij voorgoed dicht. Ik leef mijn leven alleen, en dat gaat mij prima af. Wat ik wel mis is zo nu en dan een flinke ontlading, dus als je het mij vraagt zou het perfect zijn om een vaste sexpartner te treffen, die er hetzelfde over denkt als ik.