Ik heb het gevoel dat ik al vergeten ben hoe het voelt door een man gedomineerd te worden, dus hier ben ik op zoek naar iemand die me echt met zijn woorden kan laten kreunen. Ben jij diegene voor mij?
Een kantje om zonder handschoenen aan te pakken ben ik zeker niet want ik sta heel sterk als vrouw zijnde.Ik hou ook helemaal niet van die melige mannen die heel veel praatjes hebben maar verder niets doen.Ik denk dat de man die mij zoekt nu al voldoende weet.
Het word tijd dat ik voor mezelf ook zeg waar ik zin in heb. Ik hou van seks maar hou er nog veel meer van om toch ook wat pijn te lijden.Een man mag hem helemaal laten gaan op mij, ik zal wel lijden.
Ik ben lief, zorgzaam, heb een leuk baan, een hond, 3 schatten van kinderen maar ik mis een leuke man. Een maatje zeg maar. Dus daarom hier op zoek naar een FWB een vriendschap en verder tja wat de tijd ons gunt zeg maar.