Gewoon mezelf, met hond en kinderen eerlijk ,direct, zorgzaam maar ook graag op zichzelf. Humor is belangrijk.Je zelf blijven en kunnen zijn! Ohja, vrouwen houden van bloemen (hint hint :P )
Ik ben Truus ben weduwe en ik hoop zo dat er voor mij ook weer eens een leuke man komt! Ik heb het gelukkig allemaal wel een plekje kunnen geven en sta weer open voor alles wat er op mijn pad komt, het eerste waar ik aan dacht toen mijn man overleden was, ik wil nooit meer een man ik blijf alleen! Dat is ook wel logisch denk ik, maar als ik er over nadenk, hoop ik toch dat er weer eens een man kan zijn die mij weer een beetje gelukkiger kan maken!
Ik ben net een tamme hamster, ik doe precies wat een man van mijn verwacht, zo ook het vuile werk.. Laatst vond een man het nog geil als ik aan zou pas gelegde drol zou ruiken.. Dit gedaan, tot kokhalzen aan toe maar hij kwam wel spontaan spuitend klaar!
Ben jij een slaaf of heb je onderdanige gevoelens en wil je ontdekken hoe het is om slaaf te zijn? Dan zijn we op zoek naar elkaar. Of je nu een ervaren slaaf bent of juist opgeleid wil worden door een Meesteres dat maakt mij niets uit. Leeftijd is ook niet zo zeer belangrijk als je maar volwassen bent. Bij een reactie vertel ik je meer.
Hallo ik ben Sarah ik ben al een tijdje gescheiden en heb wel gewacht voor een date tot mijn dochter oud genoeg is, eerst mijn kind en dan de rest, ze kan goed op eigen benen staan heeft mama nu toch echt niet overal meer voor nodig haha, dus mama kan zelf ook lekker gaan genieten! Ik ben wel eens benieuwd wat er op mijn pad komt, een relatie hoeft niet sex zou meer dan welkom zijn!