Tijdje gekeken hier en ook maar eens proberen. Zoek een normale, eerlijke man voor seks. Sta best voor veel dingen open, maar laten we het leuk en gezellig houden.
Weduwe, na een jarenlang, liefdevol huwelijk met een charmante, lieve ondernemer. Ik ben goed bedeeld achter gebleven, maar al dat geld maakt mij niet gelukkiger. Ik mis vooral een fijne, warme man in mijn bed, die me de aandacht geeft en het genot schenkt dat ik zo vreselijk mis!
Het plotselinge overlijden van mijn man was toch wel echt het moment dat ik met beide voetjes aan de grond werd gezet.. Je bent als mens zijnde gewoon enorm kwetsbaar. Vandaar dat ik besloot het roer rigoureus om te gooien. We hadden nog aardig wat spaarcenten, daarvan heb ik mezelf naar mijn eigen wens aan laten passen verbouwen. En nu ben ik weer klaar om bemind te worden.
Een kantje om zonder handschoenen aan te pakken ben ik zeker niet want ik sta heel sterk als vrouw zijnde.Ik hou ook helemaal niet van die melige mannen die heel veel praatjes hebben maar verder niets doen.Ik denk dat de man die mij zoekt nu al voldoende weet.
Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen, moeten toch een beetje met de tijd mee gaan en al helemaal in deze tijden. Maar is hier misschien een leuke man die eens gezellig wat wil komen drinken? En mocht er een klik zijn en er meer gebeuren dat sta ik daar uiteraard voor open. Ben een nette, verzorgde vrouw, sociaal en zeer gastvrij.
De afgelopen 20 jaar, jeetje wat klinkt dat vreselijk lang en het is echt voorbij gevlogen, ben ik samen geweest met mijn dochter. We hebben dan ook een bijzonder sterke band en toen zij laatst tegen me zei Mam, nu ik op mezelf ga zou ik het echt zo fijn vinden als jij een leuke vriend zou vinden anders zit je hier zo alleen raakte dat me echt. Ze heeft ook zeker wel gelijk, het is heel erg stil zo onder haar.