Hier genoeg ervaring hoor. Wat ik leuk zou vinden is een man die nog niet in dit wereldje bekend is. Eentje die nog alles moet leren en ik zal dat graag doen. Bij mij kan en mag je alles doorstaan.
Het plotselinge overlijden van mijn man was toch wel echt het moment dat ik met beide voetjes aan de grond werd gezet.. Je bent als mens zijnde gewoon enorm kwetsbaar. Vandaar dat ik besloot het roer rigoureus om te gooien. We hadden nog aardig wat spaarcenten, daarvan heb ik mezelf naar mijn eigen wens aan laten passen verbouwen. En nu ben ik weer klaar om bemind te worden.
Ik wil alles, en ik heb ook zo een beetje alles wat ik wil, alleen een ding heb ik niet en dat is sex! En wie heeft er niet nu en dan eens zin om lekker te genieten? Dat hebben we denk ik allemaal en wil je niet dan is er denk ik iets niet goed! Ik ben een leuke vrouw, weet wat ze wilt, en doet er alles aan om het leven zo aangenaam mogelijk te maken! Single en moeder van een paar geweldige kinderen! Wat wil je nog meer? Ja sex dus dat heb ik niet en dat zou ik op zijn tijd toch wel eens willen!
Wie wil deze lekkere dame nou niet verwennen, haha. Nou even zonder flauwekul, maar ik bel wen een lekkere dame die de nodige geile en sexuele aandacht wel nodig heeft. Zeker nu ik een hele tijd niets heb ontvangen, na het overlijden, van mijn man. De sexdrang is wel erg sterk geworden, en ik weet even niet wat ik ermee aan moet. Dus wie weet dat ik hier een antwoord zal vinden..