Hier genoeg ervaring hoor. Wat ik leuk zou vinden is een man die nog niet in dit wereldje bekend is. Eentje die nog alles moet leren en ik zal dat graag doen. Bij mij kan en mag je alles doorstaan.
Natuurlijk weet ik wel dat ik er best goed uitzie, heb dat ook van meerdere kanten gehoord, en merk dat ook aan bepaalde reacties. Toch is het na mijn scheiding allemaal even wat moeilijker, en vind ik het gewoon lastig om weer in te stappen. Het heeft me namelijk allemaal zoveel verdriet gedaan, kan het gewoon niet helpen. Ik hoop dat die ene man er toch nog is voor mij die het prima vind om het allemaal wat rustiger aan te doen?
Hoi allemaal! Laat ik mezelf even voorstellen. Mijn naam is Shirley, ik woon samen met mijn twee lieve katten Gizmo en Minoes. Ik heb een leuke baan in de ouderenzorg en heb veel vrienden, familie en kennissen om mij heen. Maar wat ik mis is een leuke man die er is als ik thuis kom. Denk jij dat jij bent wat ik zoek? Spreek me dan aan!
Mijn naam doe ik natuurlijk eer aan. Dat kan ik maar op een manier bewijzen. Dat is jou uitnodigen, en zeker ook samen met jou genieten. Ik ben trouwens wel heel schoon op mijzelf hoor, ik hoop dat jij dat ook bent
Simpel verhaal: Ik zoek een date en het liefst vrij snel! Ik laat me overdonderen door de reacties die binnenkomen. Zolang je rond mijn leeftijd bent en een leuk persoon bent mag je iets sturen