Wat wil ik? Ik wil gewoon even kennismaken en kijken wat wij samen willen. Komt het overeen? Laat mij dan alsjeblieft geen weken chatten. Daar heb ik echt geen behoefte aan. Ik ben op zoek naar iets wat tastbaar is.
Het plotselinge overlijden van mijn man was toch wel echt het moment dat ik met beide voetjes aan de grond werd gezet.. Je bent als mens zijnde gewoon enorm kwetsbaar. Vandaar dat ik besloot het roer rigoureus om te gooien. We hadden nog aardig wat spaarcenten, daarvan heb ik mezelf naar mijn eigen wens aan laten passen verbouwen. En nu ben ik weer klaar om bemind te worden.
Ik ben onzeker over mezelf, altijd al geweest dus vraag me niet waarom. Misschien is het wel omdat ik vroeger niet de liefde heb gekend die ik hoorde te krijgen. Wie weet, vind ik hier iemand die me wel waardeert?
Wil jij alleen de lusten en niet de lasten net als ik, stuur een bericht met je foto. Als je geen gegevens hebt ingevuld zal ik waarschijnlijk niet antwoorden dus graag open reacties
Al een lange tijd gescheiden en sindsdien ook geen seks of man meer gehad. Ik had er ook even geen behoefte aan. Nu ik al een lange tijd droog sta krijg ik er wel heel veel zin in. en nu wil ik mijn fantasie waarmaken en eens een heerlijk rollenspel doen.