Ik kan de hele dag in mijn bedje liggen! Ik vind slapen gewoon lekker om te doen. Mijn man is vaker uitlandig, vanwege zijn werk, dus ik mis het seksen, die zou ik graag willen doen,XXXX
Zakenvrouw... Dat is wat ik ben. Ik kan keihard zijn en lang geleden ben ik gescheiden. om nooit meer een relatie te hebben gehad daarna. En mijn vrijheid is belangrijk. Maar soms heb ik wel een man om sex mee te hebben. meestal jongere mannen zijn dat. Die zoek ik nu ook, een man die jong van hart is en die lekker kan neuken
Sinds 2 weken single en misschien vind je je het te vroeg om dan al op een datingsite te zitten maar boeien... Mijn ex vond het nodig om me te bedriegen dus wil ik hem zo snel mogelijk vergeten. Rebound sex dus. Alleen lekker neuken en verder niets.
Hallo, ik ben single en moeder van een zoon. Nu heb ik het geluk dat ik een goede regeling met zijn vader heb en ik ook veel vrije tijd heb om de dingen voor mezelf te kunnen doen en niet overal alleen voor sta, ik heb tijd genoeg om ook eens voor mezelf te kiezen en dat is heerlijk. Ik zoek niet iets voor vast dus geen vaste relatie maar denk zoiets als een sex relatie wel voor mij is weggelegd omdat ik dan wel de dingen kan doen die ik leuk vind en ook af en toe van sex kan genieten! Zo moet het toch ook allemaal gewoon kunnen?
Ik ben een alleenstaande vrouw met 2 volwassen kinderen. Ik werk in de schoonmaak en ben verder veel alleen. Heb niet veel vrienden en besteed mijn tijd aan wat vrijwilligerswerk maar dat is niet hetzelfde als het hebben van een lieve man. Daarom ben ik hier om een leuke lieve man te vinden.
Ik ben onzeker over mezelf, altijd al geweest dus vraag me niet waarom. Misschien is het wel omdat ik vroeger niet de liefde heb gekend die ik hoorde te krijgen. Wie weet, vind ik hier iemand die me wel waardeert?
Ben jij een slaaf of heb je onderdanige gevoelens en wil je ontdekken hoe het is om slaaf te zijn? Dan zijn we op zoek naar elkaar. Of je nu een ervaren slaaf bent of juist opgeleid wil worden door een Meesteres dat maakt mij niets uit. Leeftijd is ook niet zo zeer belangrijk als je maar volwassen bent. Bij een reactie vertel ik je meer.