De branche is niet meer wat het geweest is. Ik heb daardoor wel meer tijd om af en toe eens lekker gevuld te worden door een genotsknots. Heb jij zo n lekker werkloze dikke paal voor mij in de aanbieding? Laat maar horen dan!
Natuurlijk weet ik wel dat ik er best goed uitzie, heb dat ook van meerdere kanten gehoord, en merk dat ook aan bepaalde reacties. Toch is het na mijn scheiding allemaal even wat moeilijker, en vind ik het gewoon lastig om weer in te stappen. Het heeft me namelijk allemaal zoveel verdriet gedaan, kan het gewoon niet helpen. Ik hoop dat die ene man er toch nog is voor mij die het prima vind om het allemaal wat rustiger aan te doen?
Gewoon mezelf, met hond en kinderen eerlijk ,direct, zorgzaam maar ook graag op zichzelf. Humor is belangrijk.Je zelf blijven en kunnen zijn! Ohja, vrouwen houden van bloemen (hint hint :P )
Ik ben lief, zorgzaam, heb een leuk baan, een hond, 3 schatten van kinderen maar ik mis een leuke man. Een maatje zeg maar. Dus daarom hier op zoek naar een FWB een vriendschap en verder tja wat de tijd ons gunt zeg maar.
Hee jij daar aangenaam, ik ben Anne. Ik ben een gescheiden hardcore liefhebber van sex, en kan er geen genoeg van krijgen. Met hoe meer zielen hoe meer vreugd en des te meer deugd zeg ik dan maar.
Ik krijg er maar geen genoeg van, en dan heb ik het over sex! Misschien denkt de een van bah ik hou er niet zo van, en de ander begrijpt wel wat ik bedoel. En een man die het wel begrijpt is hier denk ik niet eens zo moeilijk te vinden? Ik ben gescheiden maar aangezien mijn dochter wel haar eigen dingen heeft, heb ik toch wel redelijk vaak het rijk voor mij alleen en kan ik in overleg wel eens een leuke man ontvangen hoor. Niet dat ik het met jan en alleman doe maar af en toe mezelf eens lekker laten gaan is wel wat ik graag wil