Ik ben echt wat je kan noemen een dromer, Ik ben soms de hele dag verdwaald in mijn gedachten. Maar maak je geen zorgen. het zijn geen slechte gedachten. Het zijn meer fantasieën over dingen die ik nog wel zou willen meemaken.
Hallo allemaal, Ik zie veel mooie jonge vrouwen hier op de site, maar er zullen toch ook wel oudere mannen zijn die een nieuw geluk in hun leven zoeken, op mijn leeftijd? Mocht u zo n man zijn, hoor ik u graag
Ik ben onzeker over mezelf, altijd al geweest dus vraag me niet waarom. Misschien is het wel omdat ik vroeger niet de liefde heb gekend die ik hoorde te krijgen. Wie weet, vind ik hier iemand die me wel waardeert?