Ik ben Truus ben weduwe en ik hoop zo dat er voor mij ook weer eens een leuke man komt! Ik heb het gelukkig allemaal wel een plekje kunnen geven en sta weer open voor alles wat er op mijn pad komt, het eerste waar ik aan dacht toen mijn man overleden was, ik wil nooit meer een man ik blijf alleen! Dat is ook wel logisch denk ik, maar als ik er over nadenk, hoop ik toch dat er weer eens een man kan zijn die mij weer een beetje gelukkiger kan maken!
Ik ben een vrouw die open staat voor een open relatie, wil graag mannen leren kennen die mij op een andere manier kunnen bevredigen. Heb alleen een paar eisen: ik doe het enkel veilig en man moet schoon zijn.
Hoe ouder hoe gekker zullen we maar zeggen, moeten toch een beetje met de tijd mee gaan en al helemaal in deze tijden. Maar is hier misschien een leuke man die eens gezellig wat wil komen drinken? En mocht er een klik zijn en er meer gebeuren dat sta ik daar uiteraard voor open. Ben een nette, verzorgde vrouw, sociaal en zeer gastvrij.
Hee jij daar aangenaam, ik ben Anne. Ik ben een gescheiden hardcore liefhebber van sex, en kan er geen genoeg van krijgen. Met hoe meer zielen hoe meer vreugd en des te meer deugd zeg ik dan maar.
Het word tijd dat ik voor mezelf ook zeg waar ik zin in heb. Ik hou van seks maar hou er nog veel meer van om toch ook wat pijn te lijden.Een man mag hem helemaal laten gaan op mij, ik zal wel lijden.