Mijn naam doe ik natuurlijk eer aan. Dat kan ik maar op een manier bewijzen. Dat is jou uitnodigen, en zeker ook samen met jou genieten. Ik ben trouwens wel heel schoon op mijzelf hoor, ik hoop dat jij dat ook bent
Mijn vriend kijkt op mij neer omdat ik maar een eenvoudige huisvrouw ben. Hij wilt zelf niet dat ik ga werken en zijn commentaar naar mij is niet van de lucht en kwetsend. Ik voel mij klein en verdrietig en ik wil getroost worden. Niet troosten door een arm om mijn schouder, maar troosten met fijne seks. Het gevoel wil ik krijgen dat ik nog gewaardeerd wordt.
Naast mijn huwelijk heb ik een speelruimte waar ik zeer regelmatig onderdanige mannen ontvang. Daar heb ik alle ruimte en attributen om een man flink onder handen te nemen.
Ik vind dat schoonheid zit in dat wat je uitstraalt, en ik denk dat het met mijn uitstraling best wel goed zit. Ik ben nu al heel wat jaartjes alleen en dat heb ik eigenlijk wel een beetje gezien. Wat is er mis met de goede dingen delen in je leven? Ik ben dus op zoek naar iemand met wie ik dat kan delen. Wat die goede dingen kan zijn, kun je maar 1 manier achter komen, ben benieuwd of je durft?
Ik krijg er maar geen genoeg van, en dan heb ik het over sex! Misschien denkt de een van bah ik hou er niet zo van, en de ander begrijpt wel wat ik bedoel. En een man die het wel begrijpt is hier denk ik niet eens zo moeilijk te vinden? Ik ben gescheiden maar aangezien mijn dochter wel haar eigen dingen heeft, heb ik toch wel redelijk vaak het rijk voor mij alleen en kan ik in overleg wel eens een leuke man ontvangen hoor. Niet dat ik het met jan en alleman doe maar af en toe mezelf eens lekker laten gaan is wel wat ik graag wil
Ik ben Truus ben weduwe en ik hoop zo dat er voor mij ook weer eens een leuke man komt! Ik heb het gelukkig allemaal wel een plekje kunnen geven en sta weer open voor alles wat er op mijn pad komt, het eerste waar ik aan dacht toen mijn man overleden was, ik wil nooit meer een man ik blijf alleen! Dat is ook wel logisch denk ik, maar als ik er over nadenk, hoop ik toch dat er weer eens een man kan zijn die mij weer een beetje gelukkiger kan maken!
Ik ben een dame met een rugzakje, wat daarin zit, vermoei ik je nu nog niet mee. Ik ben al heel wat jaartjes alleen, en ben benieuwd hoe ik op mijn leeftijd nog op de markt lig. Alhoewel dat ook weer akelig klinkt. Ach, je weet wat ik bedoel toch? Alleen is ook maar alleen, de leuke kanten van het leven kun je beter delen, met iemand die misschien wel hetzelfde in het leven staat als dat jij doet?