Ik ga hier nog geen heel verhaal neerzetten, alleen dat ik een nog goed uitziende vrouw ben van 58 jaar, die spiritueel is en een dierenliefhebber. Om meer van me te weten te komen, zal je er zelf wat moeite voor moeten doen.
Natuurlijk weet ik wel dat ik er best goed uitzie, heb dat ook van meerdere kanten gehoord, en merk dat ook aan bepaalde reacties. Toch is het na mijn scheiding allemaal even wat moeilijker, en vind ik het gewoon lastig om weer in te stappen. Het heeft me namelijk allemaal zoveel verdriet gedaan, kan het gewoon niet helpen. Ik hoop dat die ene man er toch nog is voor mij die het prima vind om het allemaal wat rustiger aan te doen?
Weduwe, na een jarenlang, liefdevol huwelijk met een charmante, lieve ondernemer. Ik ben goed bedeeld achter gebleven, maar al dat geld maakt mij niet gelukkiger. Ik mis vooral een fijne, warme man in mijn bed, die me de aandacht geeft en het genot schenkt dat ik zo vreselijk mis!